BVB Recruit

Brasov, Noutati, Oferte de muncă

HR Specialist

Ești pasionat(ă) de domeniul resurselor umane și îți dorești o carieră în domeniu, într-o firmă specializată? Hai să ne întâlnim să vedem dacă tu ești piesa lipsă din puzzle-ul unei noi viziuni de HR!

Ce dorim de la tine:

  • Esti absolvent(ă) de studii în domeniul psihologie/socio-uman sau domeniu conex;
  • Esți o persoană sociabilă, veselă și cu simțul umorului (criteriu obligatoriu și eliminatoriu 🙂
  • Vorbești engleză cel puțin la un nivel mediu, iar dacă ai cunoștințe și de alte limbi străine reprezintă un avantaj;
  • Ai disponibiliatea și hotărârea să te angajezi full-time;
  • Iți dorești să te dezvolți din punct de vedere profesional
  • Îți place să cunoști mereu oameni noi și nu eziți să vorbești cu necunoscuți;
  • Ești creativ(ă) și îți place să aduci inovație în munca ta;
  • Îți place să îți organizezi munca și presiunea multor proiecte nu te copleșește, ci te motivează;
  • Ai experientă în domeniul resurselor umane – recrutare, minim 6 luni;
  • Ai experiență în derularea în paralel a mai multor proiecte cu complexități diferite;
  • Cunoștințe operare PC – Word, Excel, Internet;
  • Pro-activitate, spirit de echipă, persoană competitivă, orientată spre client;
  • Permisul auto reprezintă un avantaj.

Descrierea jobului

  • Elaborarea anunțurilor de recrutare și folosirea diverselor modalități de identificare și atragere a celor mai potriviți candidați;
  • Screening-ul CV-urilor candidaților care au aplicat, în conformitate cu cerințele postului vizat;
  • Organizarea preselecției candidaților în funcție de caracteristicile postului;
  • Susținerea interviurilor în vederea prezentării unei liste scurte de candidați;
  • Derularea mai multor procese de recrutare pe diferite proiecte simultan;
  • Organizarea și derularea proceselor de recrutare end to end;
  • Activități administrative (pontaje, adeverințe, elaborarea contractelor de muncă);
  • Responsabil(ă) pentru toate activitățile din cadrul procesului și a proiectelor de recrutare și selectie pe care le gestionează;
  • Prezentarea (în termenul agreeat) a unei liste scurte cu candidații care corespund profilului căutat precum și scurte rezumate cu informații despre candidați, obținute în urma interviului, pentru a ajuta clientul să ia o decizie în privința candidaților;
  • Elaborarea fișelor de interviu și verificarea recomandărilor candidaților;
  • Menținerea unei legături permanente cu clienții firmei prin informarea în legătură cu desfășurarea procesului de recrutare;
  • Organizarea bazei de date a firmei;
  • Activități administrative (scanări, printări, completare/realizare diferite documente);
  • Dezvoltarea unor relații de calitate cu candidații, atat cu cei selectați cât și cu cei care nu au fost angajați.
  • Colaborare directă cu departamentul de vânzări.
Beneficii oferite
  • Salariu peste medie ;
  • Bonusuri în funcție de performanțe;
  • Mașină de serviciu;
  • Telefon;
  • Laptop;
  • Multă voie bună;
  • Colegi dinamici, amuzanți, orientați spre rezultate;
  • Atmosfera de lucru placută într-un colectiv tânar, alături de care poți să te dezvolți profesional și care îți vor oferi tot sprijinul necesar pentru formarea ta.

Aplică acum!

Numele *

Adresa de email *

Subiectul *

Mesaj

CV

Introdu codul de mai jos

captcha

BVB Recruit